Partner of Promotion, PAP, Aplan Media i inni walczą o 1,5 mln budżetu Kancelarii Premiera
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę komunikacyjną zgłosiło się 8 firm. Wśród nich m.in. Aplan Media, Partner of Promotion, Neuron PR i Polska Agencja Prasowa. Walczą o budżet wyceniany na 1,5 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Oferty w przetargu KPRM złożyły agencje: Partner of Promotion, Aplan Media, Hill&Knowlton Strrategies, Neuron PR, Świeża Bazylia PR, Remarkable Ones oraz Polska Agencja Prasowa i konsorcjum MDDP z Akademią Biznesu.
Walczą o obsługę budżetu, który Kancelaria Premiera wyceniła na 1,5 mln zł brutto.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługą komunikacyjną programu GovTech Polska. Do jej zadań należeć będzie stała obsługa komunikacyjna, realizacja uzgodnionych dodatkowych działań komunikacyjnych, doradztwo zewnętrzne w wyszczególnionych obszarach merytorycznych oraz emisja materiałów w mediach społecznościowych oraz mediach tradycyjnych.
Ze zwycięską agencją KPRM będzie pracować do końca czerwca 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion, PAP, Aplan Media i inni walczą o 1,5 mln budżetu Kancelarii Premiera
MDDP - serio.. Kancelaria podatkowa... serio...