Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media
Paweł Franke, objął funkcję senior business strategy partner w dziale strategii domu mediowego K2 Media (należącego do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz domu mediowym Starcom.
W K2 Media Paweł Franke zajmować się będzie analizą biznesu, rozwijaniem skutecznych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla marek klientów agencji.
Ostatnio przez 3 lata prowadził zespół marketingu w Centralnym Ośrodku Informatyki. Współtworzył wielokrotnie nagradzaną viralową kampanię „Smutny Autobus” . Przez wiele lat związany był również z takimi firmami jak Media Direction oraz Starcom MediaVest, gdzie był jednym z liderów komórki marketingu strategicznego Substance Brand Consulting.
Franke współpracował przy promowaniu takich marek jak Tyskie, Lech, TVN, Coca-Cola, T-Mobile, Samsung, Milka, TUI Scan Holiday, PZU, Payback, Allegro, Żywiec czy Heineken.
Dołącz do dyskusji: Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media