SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pechowy człowiek-królik reklamuje Salaterię od Lisnera (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sałatek Salateria produkowanych przez firmę Lisner. Akcję, której bohaterem jest mężczyzna w stroju królika, przygotowały firmy GPD Advertising i MEC.

Kampania Salaterię od Lisnera pokazuje mężczyznę w stroju królika, który z powodu miłości do warzyw popada wielokrotnie w tarapaty. Rozwiązaniem dla niego okazują się sałatki warzywne Salateria produkowane przez firmę Lisner.




Akcja reklamowa - rozpoczęta 12 marca, a zaplanowana do 27 maja - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info, kanały tematyczne z oferty Atmediów, Discovery, TVP, TVN i Polsatu) oraz internet (reklamy wideo w serwisach Onet.pl, TVN.pl, Interia.pl i na stronach z sieci AdPlayer). Kreacją i produkcją spotu wykorzystywanego w kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, a zakupem mediów - dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Pechowy człowiek-królik reklamuje Salaterię od Lisnera (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
muzyka z reklam
Bardzo ciekawa kampania. Niby żartobliwie, ale ostatecznie nie wychodzi jakoś nie poważanie. Na szczególną uwagę zasługuje muzyka z którą jest problem - nie da się znaleźć. Jeśli ktoś posiada informację, to proszę o poinformowanie na http://muzykazreklam.pl/t24546.html
odpowiedź
User
ekspert
słaba reklama i t bardzo
odpowiedź
User
yyyy
tragedia...
odpowiedź