PGNiG Obrót Detaliczny promuje EkoFakturę
PGNiG Obrót Detaliczny uruchamia nową kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie jak największej liczby klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznej EkoFaktury. Hasłem akcji jest „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”.
Bohaterami kampanii są dzieci – roczny Filip i siedmioletnia Ewa – którzy przekonują odbiorców do zmiany dotychczasowych nawyków na bardziej przyjazne dla środowiska. Spoty zwracają uwagę, że do wydruku tradycyjnych rachunków za gaz co miesiąc zużywane jest aż 40 ton papieru i 10 milionów litrów wody.
Kampanię wspiera hasło: „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”, które w lekki i zabawny sposób ma zachęcić klientów do refleksji nad korzyściami płynącymi z wyboru bardziej ekologicznego rozwiązania.
– W spotach posługujemy się językiem ekologicznych korzyści, co w połączeniu z wykorzystaniem wielu kanałów promocji pozwoli nam na szeroką skalę budować wizerunek PGNiG Obrót Detaliczny jako marki nowoczesnej i przyjaznej środowisku. Z perspektywy biznesowej kampania przyczyni się do oszczędności kosztów wynikających z wysyłki papierowych faktur oraz usprawni obsługę klientów – mówi Magdalena Kempiński, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji PGNiG OD, Grupa Orlen.
Kampania zachęcająca do świadomego wyboru EKOfaktury będzie szeroko emitowana w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP), radiu (RMF FM i Radio Zet), prasie (Polska Press, Super Express, Fakt) oraz Internecie.
Kreacje kampanii przygotowała agencja Brasil, a zakupem mediów zajęło się biuro marketingu PGNiG Obrót Detaliczny.
Do tej pory na EKOfakturę przeszło ponad 2,7 mln klientów PGNiG OD korzystających z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
Dołącz do dyskusji: PGNiG Obrót Detaliczny promuje EkoFakturę