Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec
Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. Oprzyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.
Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domymediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, UniversalMcCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie -wspólnie z Media Concept - dla firmy.
- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieciz dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfoliousług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych -uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.
Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampaniireklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach.Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytoremIAM, ma nastąpić pod koniec listopada.
Dołącz do dyskusji: Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec