"Pieniądze z Unii" w Pulsie Biznesu
Od poniedziałku w "Pulsie Biznesu"dodatek specjalny "Pieniądze z Unii"
Wraz z poniedziałkowym numerem "Pulsu Biznesu" do rąk Czytelników trafiło pierwsze wydanie nowej, cotygodniowej sekcji tematycznej "Pieniądze z Unii". Już sam tytuł wyjaśnia czemu będzie poświęcona. W dodatku Czytelnicy, zwłaszcza ci reprezentujący firmy mniejsze i średnie, znajdą informacje o możliwości pozyskania wsparcia z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Podobnie jak cały "Puls Biznesu", który jest redagowany jako narzędzie użyteczne w codziennej pracy menedżerów, sekcja "Pieniądze z Unii" ma ułatwiać pozyskiwanie unijnego finansowego lub przynajmniej merytorycznego wsparcia. Dlatego redakcja będzie w niej zamieszczać zarówno informacje o nowych możliwościach, jak i opisy przypadków, w których przyznane dotacje pomogły konkretnym firmom w osiągnięciu rynkowego sukcesu. "Pieniądze z Unii" będą także zawierać konkretne instrukcje, pozwalające bez pomyłek przebrnąć przez unijne procedury oraz odpowiedzi ekspertów na pytania zadawane przez Czytelników.
Jak mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" tematyka związana z programami pomocowymi UE jest już od dłuższego czasu obecna w dzienniku. Teraz Czytelnicy otrzymają jeszcze więcej informacji o charakterze poradniczym. Przypomina, że w skutecznym ubieganiu się o pomoc unijną, wydawca wspiera przedsiębiorców również poprzez organizowane konferencje w ramach "Centrum Wiedzy Europejskiej" "Pulsu Biznesu" i Europejskiemu Centrum Przedsiębiorczości. W ramach cyklu odbyło się już 5 spotkań, w których uczestniczyło ok. 1500 osób.
Pierwsze numery dodatku "Pieniądze z Unii" otrzymają wsparcie promocyjne. Zaplanowano kampanię radiową (Trójka, Radio ZET, RMF FM oraz Radio PiN) oraz w internecie (Onet.pl i Interia.pl). Ponadto w najbliższy poniedziałek rusza również kampania radiowa, której celem jest promocja prenumeraty dziennika w 2005 roku (ponad 75% sprzedaży dziennika to właśnie prenumerata). Do końca roku trwać będzie również kampania wizerunkowa na nośnikach Business Consulting w Warszawie Wykorzystano w niej reklamy na tyłach autobusów (tzw. fullback) oraz zestawach tramwajowych.
Dzięki stabilnemu wzrostowi liczby sprzedawanych egzemplarzy (m.in. w X 04 w stosunku do IX 04 wzrost o 8,5% - dane nieoficjalne, które będą dopiero zgłoszone do ZKDP) oraz dynamicznemu wzrostowi wpływów reklamowych (wzrost do 26,8 mln zł czyli o 26% w okresie I-IX 04 w stosunku do roku ubiegłego, dane Export Monitor) wydawnictwo zakończy ten rok po raz pierwszy w historii dodatnim wynikiem finansowym.
Dołącz do dyskusji: "Pieniądze z Unii" w Pulsie Biznesu