Piotr Adamczyk reklamuje pożyczkę w eurobanku jako „wypożyczkę” (wideo)
Eurobank reklamuje pożyczkę gotówkową spotami z Piotrem Adamczykiem tłumaczącym, że oferta ta jest dostępna na podobnych zasadach jak wypożyczanie różnych urządzeń. Kampanię przygotowały firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.
W reklamach Piotr Adamczyk tłumaczy, że tak jak przy wypożyczaniu samochodu czy kajaku ponosi się tylko opłatę za usługę, a nie wielokrotność używanego sprzętu, tak przy pożyczeniu w eurobanku 5 tys. zł przez rok spłaca się dodatkowo tylko 500 zł prowizji, a oprocentowanie jest zerowe.
W poprzednich kampaniach eurobanku Adamczyk reklamował „Lokatę procentującą” oraz konto Prestige.
Nowa kampania przez cały lipiec będzie prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych). Ponadto obejmuje radio, internet oraz placówki banku (witryny, plakaty, ulotki). Potrwa do końca września.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, a produkcją spotów (wyreżyserowanych przez Łukasza Kośmickiego) dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje pożyczkę w eurobanku jako „wypożyczkę” (wideo)
Panie Piotrze w tych reklamach to pan się ośmiesza,,,, czy widzowie według Pana oceny są aż takimi debilami, żeby to oglądać,,,a co dopiero skorzystać ,,,skóra cierpnie ,,,,jest Pan aktorem, nawet pana filmów już nie mogę oglądać ,,,bo tak mi ta reklama obrzydziła,,,,ale czego się nie robi dla pieniędzy ,,,a może tak w pleyboju by można było ?????pozdrowienia ,,warto się zastanowić ,,,