Piotr Adamczyk reklamuje „wypożyczkę z gwarancją szybkości” w eurobanku (wideo)
eurobank zaczął kolejną kampanię z udziałem Piotra Adamczyka reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wypożyczka z gwarancją szybkości”, przygotowały firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.
W reklamach Piotr Adamczyk podkreśla, że przy wypożyczaniu istotna jest gwarancja, a w przypadku niezrealizowania przez eurobank wypłaty środków w dniu złożenia wniosku i podpisania umowy pożyczki klient otrzyma rekompensatę za spóźnienie w wysokości 500 złotych.
W poprzedniej kampanii eurobanku z udziałem Adamczyka promowana była lokata „trzy razy lepsza”.
Nowa odsłona akcji reklamującej pożyczkę jest prowadzona od 22 lutego w telewizji (kanały główne i tematyczne), radiu, internecie (m.in. YouTube, porównywarki finansowe, wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówkach eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Potrwa do końca maja.
Kreacją kampanii zajęła się GPD Agency, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje „wypożyczkę z gwarancją szybkości” w eurobanku (wideo)