Piotr Hołownia country digital managerem w IKEA Retail Polska
Piotr Hołownia dołączył do zespołu IKEA Retail Polska, obejmując stanowisko country digital managera. Zastąpił Bartłomieja Pucka, który awansował w strukturze szwedzkiej firmy.
Piotr Hołownia jako country digital manager w polskim oddziale IKEA będzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.
Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Bezpośrednią przełożoną nowego country digital managera, będzie Karin Sköld, Prezeska IKEA Retail Polska i dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju.
Poprzednio country digital managerem IKEA Retail Polska był Bartłomiej Pucek. W grudniu ubiegłego roku awansował do globalnego zespołu ds. technologii cyfrowych w szwedzkiej siedzibie IKEA.
Dołącz do dyskusji: Piotr Hołownia country digital managerem w IKEA Retail Polska
3 mam kciuki