„Turniej Króla” z Legią Warszawa w Messengerze promuje piwo Królewskie
Wystartował „Turniej Króla” - aktywacja konkursowa piwa Królewskie produkowanego przez Grupę Żywiec. Projekt w całości prowadzony jest w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective.
Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas których dwuosobowe drużyny rywalizują o nagrody związane z klubem piłkarskim Legia Warszawa, którego Królewskie jest oficjalnym sponsorem od 2004 roku.
Zadaniem drużyn jest zebranie jak największej liczby punktów w dwóch, specjalnie na tę okazję przygotowanych grach, w których gracze wcielają się w bramkarza i napastnika Legii. Aktywacja w całości realizowana jest na facebookowym Messengerze i obsługiwana przez chatbota.
Kreacje kampanii „Turniej Króla” przygotował TWIN .digital collective, który odpowiada za działania w internecie, w tym media społecznościowe, marki Królewskie. Za development gier odpowiadają Panowie Programiści, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom (Publicis Media).
Grupa Żywiec często promuje markę Królewskie aktywacjami konsumenckimi. Latem br. zorganizowała dla niej loterię pod hasłem „Zgarniaj klawe fanty”, a w czerwcu w akcji „Otwórz się na wygrywanie!” rozdano milion piw i koszulki Legii Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Turniej Króla” z Legią Warszawa w Messengerze promuje piwo Królewskie