PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców
Poznańska agencja Just przygotowała, skierowaną do kierowców,kampanię reklamową PKP Intercity.
Przy głównych drogach i na trasach wylotowych większych miastpojawiły się billboardy przedstawiające z perspektywy kierowcównieprzyjemne dla nich fakty i wydarzenia. Jest to np. otrzymaniemandatu, dłuższy postój czy dziurawe drogi. Efekt potęgująsymboliczne gadżety samochodowe podwieszone pod lusterkiem. Całośćma przekonać kierowców, że jazda samochodem nie jestnajwygodniejszym środkiem podróżowania. Kampania zachęca do zamianyczterech kółek na przewozy regionalne PKP Intercity.
Oprócz formy outdoorowej przewidziano też reklamę na łamachprasy. Kampania potrwa do końca grudnia.
Agencja reklamowa Just organizuje akcje marketingowe PKPIntercity już od maja 2006 roku. Obecna jest drugą z kolei, potrwającej od sierpnia pod hasłem "Fotorada. Podróżuj Intercity",kampanią skierowaną do kierowców.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców