SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm

Sieć telefonii komórkowej trzeciej generacji Play wprowadziłapierwszą ofertę kierowaną dla małych firm, poinformował JacekHensler, dyrektor ds. marketingu spółki P4, która jest operatoremsieci, w czwartek.

"Nasza oferta jest adresowana do małych firm, którym oferujemy wpakiecie do 25 kart SIM" - powiedział Hensler podczas konferencjiprasowej. Według niego, dzięki ofercie biznesowej, Play zyska dokońca roku kilkadziesiąt tysięcy klientów.

Hensler poinformował, że w ostatni poniedziałek liczba klientówPlay przekroczyła 500 tys. Potwierdził prognozę, według którejoperator na koniec tego roku ma mieć 750 tys. klientów.

Hensler zapowiedział też, że w przyszłym roku Play przygotujeofertę dla większych firm, a także będzie wprowadzał nowe usługidla klientów biznesowych.

Szef marketingu P4 zaznaczył jednak, że strategia Play będzieuzgodniona z Netią, która ma w przyszłym roku świadczyć usługitelefonii komórkowej swoim klientom biznesowym pod własnąmarką.

"Netia będzie świadczyć te usługi w oparciu o infrastrukturęPlay" - powiedział Hensler.

W ramach oferty "Play dla firm" obowiązują te same płaskiestawki do sieci własnej oraz pozostałych operatorów. W najwyższymabonamencie minuta rozmowy kosztuje efektywnie 20 gr. netto. Pozatym operator oferuje pakiet dodatkowych darmowych rozmów na rozmowyz telefonami w tej samej firmie. Klienci biznesowi mogą też kupowaćtelefony dostępne w ofercie indywidualnej.

  • Więcej informacji:
  • Play

Dołącz do dyskusji: Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl