Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm
Sieć telefonii komórkowej trzeciej generacji Play wprowadziłapierwszą ofertę kierowaną dla małych firm, poinformował JacekHensler, dyrektor ds. marketingu spółki P4, która jest operatoremsieci, w czwartek.
"Nasza oferta jest adresowana do małych firm, którym oferujemy wpakiecie do 25 kart SIM" - powiedział Hensler podczas konferencjiprasowej. Według niego, dzięki ofercie biznesowej, Play zyska dokońca roku kilkadziesiąt tysięcy klientów.
Hensler poinformował, że w ostatni poniedziałek liczba klientówPlay przekroczyła 500 tys. Potwierdził prognozę, według którejoperator na koniec tego roku ma mieć 750 tys. klientów.
Hensler zapowiedział też, że w przyszłym roku Play przygotujeofertę dla większych firm, a także będzie wprowadzał nowe usługidla klientów biznesowych.
Szef marketingu P4 zaznaczył jednak, że strategia Play będzieuzgodniona z Netią, która ma w przyszłym roku świadczyć usługitelefonii komórkowej swoim klientom biznesowym pod własnąmarką.
"Netia będzie świadczyć te usługi w oparciu o infrastrukturęPlay" - powiedział Hensler.
W ramach oferty "Play dla firm" obowiązują te same płaskiestawki do sieci własnej oraz pozostałych operatorów. W najwyższymabonamencie minuta rozmowy kosztuje efektywnie 20 gr. netto. Pozatym operator oferuje pakiet dodatkowych darmowych rozmów na rozmowyz telefonami w tej samej firmie. Klienci biznesowi mogą też kupowaćtelefony dostępne w ofercie indywidualnej.
Dołącz do dyskusji: Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm