"Playboy" ostro w dół, zyskuje Forbes
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 76 525 egz. (77 734 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 67 574 egz. (do lutego 2006 kwartalnik) a na trzecim "Playboy" (Marquard Media Polska) - 54 798 egz. (spadek o 33 proc.).
luty | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 76525 | 77734 |
Logo | 67574 | - |
Playboy | 54798 | 81414 |
2007 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 76525 | 122600 |
Logo | 67574 | 70155 |
Playboy | 54798 | 97155 |
W lutym 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 731 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 39 211 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 599 egz. (rok wcześniej 19 462 egz.).
luty | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 41731 | 39211 |
Manager Magazin | 29599 | 19462 |
2007 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 41731 | 45335 |
Manager Magazin | 29599 | 30935 |
Podobne informacje - lutowe dane ZKDP:
- Duży wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Mniejsza sprzedaż dzienników regionalnych
- Twój Styl zyskuje, rekord "Pani"
- Luty 2007: "Świat Kobiety" najpopularniejszy
- "Brief" wyprzedził "Press"
- Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
- 'Mamo, to ja' liderem
Dołącz do dyskusji: "Playboy" ostro w dół, zyskuje Forbes