“Playboy” z naklejką-króliczkiem na jubileuszowej okładce (wideo)
Od 30 września br. w sprzedaży jest październikowe i zarazem 250. wydanie miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska). Na okładce tym razem nie znalazło się zdjęcie rozebranej kobiety, ale naklejka na samochód z króliczkiem.
W numerze znaleźć można plakat z okładkami wszystkich dotychczasowych wydań “Playboya” w Polsce. Poza tym wydanie zawiera m.in. wywiad z Leszkiem Balcerowiczem i raport z Brazylii.
Numer ukazał się w nakładzie 75 tys. egz. i w cenie 10,99 zł. Wspiera go kampania reklamowa w radiu (Radio ZET, Antyradio, Chilli ZET) i w internecie (Kozaczek.pl, Milionkobiet.pl, Ckm.pl).
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Playboya” w I półroczu br. wyniosła 45 450 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Playboy” z naklejką-króliczkiem na jubileuszowej okładce (wideo)