SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Playboy zyskuje czytelników

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w grudniu 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 132 586 egz. (o 2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 101 453 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 71 060 egz.

grudzień

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 132586 135508
Playboy 101453 91220
Logo 71060 -
Men’s Health Polska 61300 59583

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Playboy".

2006

grudzień listopad
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 132586 94919
Playboy 101453 67181
Logo 71060 65318
Men’s Health Polska 61300 60252

W listopadzie 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 35 802 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 36 834 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 588 egz. (rok wcześniej 20 074 egz.).

grudzień

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 35802 36834
Manager Magazin 29588 20074

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.

2006

grudzień listopad
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 35802 35038
Manager Magazin 29588 29123

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Playboy zyskuje czytelników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl