SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PMPG wchodzi w marketing sportowy

Platforma Mediowa Point Group SA uruchomiła Departament Marketingu Sportowego w spółce Sport24.pl. Ma on realizować działania związane z marketingiem i PR-em sportowym. Dzięki powołaniu jednostki PMPG chce umacniać swoją pozycję na rynku sportu i marketingu sportowego.

Usługi oferowane przez DMS sport24.pl obejmują m.in. przygotowanie strategii komunikacyjnych dla klientów, szkolenia z zakresu wizerunku oraz polityki medialnej, działania z zakresu media relations i public relations,a także promocję miast poprzez sport oraz indywidualne programy zarządzania wizerunkiem młodych sportowców. Dopełnieniem oferty są usługi związane z produkcją telewizyjną oraz marketingiem interaktywnym.

- Wsparcie Platformy Mediowej Point Group pozawala nam na wykorzystanie szerokiej gamy narzędzi, którymi nie dysponują agencje marketingowe, PR-owe czy sponsoringowe - tłumaczy Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl - Własne media, agencja ATL i BTL, działy specjalizujące się w marketingu mobilnym, eventach oraz inżynierii marki - dzięki takiemu wsparciu jesteśmy w stanie kompleksowo zarządzać projektami. Współpracujemy z wieloma gwiazdami sportu, pracowaliśmy dla mediów, klubów i organizacji sportowych, dlatego nasza wiedza i doświadczenie jest unikalne - dodaje.

Pracownicy DMS Sport24.pl realizowali projekty dla wielu podmiotów związanych ze sportem. Najważniejsze z nich to Zagłębie Lubin, NASN, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, Górnik Zabrze czy Navia Boats. Kluczowi pracownicy współpracują także z najważniejszymi mediami sportowo-biznesowymi na rynku - Quality Sport oraz Machiną Sport&Style. Ostatnio nawiązali ścisłą współpracę z Akademickim Związkiem Sportowym.

DMS stawia sobie ambitne cele. Jednym z nich jest wykreowanie cyklicznego eventu o zasięgu ogólnopolskim. - Strategia DMS Sport24.pl doskonale wpisuje się w strategię całej Platformy Mediowej - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG SA - Naszym celem jest kreowanie wydarzeń o dużym zasięgu, dedykowanych do grup odbiorców naszych produktów i usług. W naszym portfolio są takie wydarzenia jak "Studencki Produkt Roku" adresowany do studentów, czy gala skupiająca środowisko filmowe - "Złote Kaczki". Teraz czas na sport! - podsumowuje Lisiecki.

Dołącz do dyskusji: PMPG wchodzi w marketing sportowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl