Poczta Polska zakończyła współpracę z MullenLowe MediaHub
Poczta Polska obecnie nie współpracuje z żadnym domem mediowym w zakresie planowania i zakupu mediów do jej kampanii. Umowa z dotychczas obsługującą ją agencją MullenLowe MediaHub wygasła we wrześniu br.
Ostatnio media do kampanii prowadzonych przez Pocztę Polską planował i kupował dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ta agencja wygrała we wrześniu ub.r. przetarg tej spółki w tym zakresie.
Pokonała w nim ClickAd Interactive, Media Group, Infinity Media i Value Media. Umowę wtedy zawarto na rok, a budżet jaki przeznaczono do obsługi (obejmował wynagrodzenie agencji wynosił 13,48 mln zł brutto.
MullenLowe MediaHub odpowiadał za opracowanie strategii mediowej kampanii i ich media planów oraz zakup mediów (w telewizji, prasie, radiu, kinach, na outdoorze, w internecie). Zajmowała się również działaniami związanymi z tzw. lokowaniem produktów Poczty Polskiej w mediach, działaniami niestandardowymi obejmującymi m.in. eventy, konkursy, programy lojalnościowe, akcje promocyjne, działania ambient-mediowe.W ramach umowy i wynagrodzenia na życzenie Poczty Polskiej opracowywała i dostarczała badania rynku mediowego dotyczące w szczególności analizy grup docelowych, działań konkurencji itp.
Obecnie Poczta Polska nie korzysta z usług domu mediowego. Jej rzeczniczka, Justyna Siwek nie odpowiedziała nam, dlaczego tak się dzieje i czy spółka obsługą mediową zajmuje się we własnym zakresie.
- Informację o ogłoszeniu przetargu na dom mediowy obsługujący Pocztę Polską podamy do publicznej wiadomości, kiedy tylko taka sytuacja zaistnieje i przetarg zostanie ogłoszony. Obecnie nie współpracujemy z żadną agencją reklamową. Plany dotyczące strategii działań marketingowych – z uwagi na otoczenie rynkowe i konkurencję - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i jako taka podlegają ochronie - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Justyna Siwek.
Nie odpowiedziała też nam wprost, czy spółka planuje rozpocząć współpracę z Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska zakończyła współpracę z MullenLowe MediaHub