1,17 mln widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN
Drugi sezon „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,17 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
„Pod powierzchnią 2” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 22 października br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 9,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,50 mln oglądających.
Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pod powierzchnią” straciło 470 tys. widzów. Wówczas po trzech pierwszych odcinkach produkcja gromadziła 1,64 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,62 proc., 15,37 proc. oraz 14,23 proc. udziału.
TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiąga 17,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne; 6,38 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 6,21 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Akcja „Pod powierzchnią” osadzona jest w Płocku, a fabuła koncentruje się na czwórce bohaterów, których losy krzyżują się niespodziewanie. Są to małżonkowie Marta i Bartek (w tych rolach Magdalena Boczarska i Bartłomiej Topa), którzy skrywają przed światem tajemnicę, oraz Maciek i Ola (Łukasz Simlat i Maria Kowalska) - ojciec i zbuntowana córka, próbujący na nowo stworzyć rodzinę.
Drugi sezon cyklu przedpremierowo zadebiutował w serwisie player.pl. Pierwszy odcinek został udostępniony odpłatnie w poniedziałek, 17 czerwca br., a kolejne w tym serwisie pojawiały w tygodniowych odstępach.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,17 mln widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN