Podarunki radości i czerwone ciężarówki reklamują Coca-Colę na Boże Narodzenie (wideo)
Tegoroczna bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli będzie prowadzona pod hasłem „Podaruj radość w te Święta”. Akcja oprócz reklam obejmuje eventy z charakterystycznymi czerwonymi ciężarówkami tej marki.
Bożonarodzeniowy spot Coca-Coli trafił do emisji w telewizji w czwartek. W klipie pojawiają się Święty Mikołaj i kultowe czerwone ciężarówki, charakterystyczne dla świątecznych reklam marki, a także ludzie w codziennych sytuacjach dający sobie radość, zgodnie z hasłem kampanii: „Podaruj radość w te Święta”.
Tłem muzycznym reklamy jest nowa wersja piosenki „Cora bliżej Święta”, wykonywana przez Margaret wspólnie z finalistami „The Voice of Poland”.
W ramach akcji czerwone ciężarówki Coca-Coli odwiedzą 54 miasta w całym kraju. Ponadto w sklepach pojawią się ekspozycje z mini ciężarówkami tej marki oraz strefy z Świętym Mikołajem i Śnieżynką przy kominku.
Kampania reklamowa będzie też prowadzona w kinach, internecie oraz na outdoorze (m.in. billboardy i ekrany bankomatów).
Reklamy ATL-owe przygotowała agencja McCann Worldgroup, a BTL-owe - agencja Fortis. Aktywności w internecie realizuje agencja Next, za działania public relations odpowiada agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Podarunki radości i czerwone ciężarówki reklamują Coca-Colę na Boże Narodzenie (wideo)