Polaków na Facebooku najbardziej angażuje Greenpeace
Najbardziej angażującą polskich użytkowników Facebooka marką jest Greenpeace Polska, a najbardziej aktywną Milka Razem dla tatr - wynika z rankingów serwisu Socialbakers, który podaje wewnętrzne statystyki społecznościowego portalu.
Na czele rankingu najbardziej angażujących polskich użytkowników Facebooka marek znalazła się Greenpeace Polska, notując współczynnik zaangażowania na poziomie 1,2 proc. przy liczbie ponad 8 tys. fanów.
Pierwszą trójkę uzupełniają Mercedes-AMG PL (0,71 proc.) i X-Trade Brokers Dom Maklerski (0,63 proc.). Kolejne cztery pozycje należą do marek motoryzacyjnych (Chevrolet Poland, BMW Polska, Volvo Auto Polska, Renault Sport PL), a ostatnie trzy miejsca w czołowej dziesiątce zajmują TomTom Polska, Tchibo Polska i Burger King Polska.
Socialbakers stworzył także wskaźnik Wall Activity Index (liczba postów użytkowników na tablicy dzielona przez liczbę fanów), za pomocą którego ustalił najbardziej aktywne polskie marki działające na Facebooku. Liderem tego zestawienia okazała się Milka Razem dla Tatr, przed markami ToshibaPolska, Oriflame Poland, Burger King Polska, BMW Polska, Era, Philips Polska, Play, Heyah i Orange Polska.
Z danych Socialbakers wynika, że Facebook ma obecnie w Polsce 5,6 miliona użytkowników, co daje nam pod tym względem 23. miejsce na globalnej liście.
Dołącz do dyskusji: Polaków na Facebooku najbardziej angażuje Greenpeace