Polregio promuje swoją kampanię reklamową hasłem "Klik i w drogę!"
Przewoźnik kolejowy Polregio realizuje kampanię reklamową pod hasłem "Klik i w drogę!". Obejmuje ona m.in. działania w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads i TikTok Ads oraz wsparcie analityczne. Akcję przygotowała agencja Bluerank.
W kampanii "Klik i w drogę!" Bluerank promuje korzystanie z aplikacji mPolregio oraz z innowacyjnych Videomatów (automaty z funkcją e-kasjera dostępne w 10 polskich miastach), a także bilety sezonowe, takie jak bilet tygodniowy, turystyczny weekendowy czy bilet “Ty i Raz, Dwa, Trzy”. Odbiorcy reklam oglądają spoty o długości 60 i 15 sekund.
Celem głównym kampanii jest podniesienie świadomości marki oraz wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży biletów kolejowych Polregio.
- Globalne trendy jednoznacznie wskazują na coraz większe znaczenie zdalnych kanałów sprzedażowych i nie inaczej jest w Polsce. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na rozwój naszej aplikacji mobilnej i innych internetowych możliwości zakupu biletów Polregio - komentuje Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, dyrektor marketingu Polregio.
Kampanię przygotowuje agencja Bluerank.
Dołącz do dyskusji: Polregio promuje swoją kampanię reklamową hasłem "Klik i w drogę!"