Ponad 110 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach"
Ponad 110 tys. zł trzeba zapłacić w listopadzie za 30-sek. spoty emitowane m.in. przy “Wydarzeniach” i w paśmie kabaretowym emitowanym w niedzielne wieczory w Polsacie.
Na 110,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamy w niedzielnym paśmie kabaretowym. To stawka dla programu “Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Stawka przy “Rybnickiej Jesieni Kabaretowej 2023” (emisja 26 listopada br.) jest nieco niższa i wynosi 106,1 tys. zł.
110,6 tys. zł z kolei zapłacą reklamodawcy za spot przy głównych “Wydarzeniach” w dni powszednie. Cena za emisję przy niedzielnym wydaniu wynosi maks. 86,6 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym kosztuje 68,5 tys. zł w dni robocze i 91,1 tys. zł w niedziele. Natomiast reklamę przy prognozie pogody wyceniono na 64,3 tys. zł od poniedziałku do piątku i na 80,6 tys. zł w niedzielny wieczór.
Powyżej 100 tys. zł kosztuje spot przy serialu “Pierwsza miłość” - maksymalna stawka wynosi 106,9 tys. zł.
Za spot przy programie “Twoja twarz brzmi znajomo” trzeba zapłacić 91,1 tys.zł, przy “Nasz nowy dom” - 87,7 tys zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 73,6 tys. zł.
Spot przy programie “The Real Houseviwes. Żony Warszawy” wyceniono na 35,6 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po BR TVP i TVN Media - podało ceny reklam na listopad br.
Dołącz do dyskusji: Ponad 110 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach"