Polsat Media przejmuje sprzedaż reklam w Sundance TV
Kanał Sundance TV (należący do AMC Networks International-UK) został włączony do oferty reklamowej Polsat Media.
Obecny na polskim rynku od 2010 roku polskojęzyczny kanał Sundance TV prezentuje kreatywne i niezależne produkcje filmowe oraz serialowe. W lutym br. na kanale będzie można oglądać m.in. serial „On the Spot: Smart World”, przedstawiający wpływ telefonii komórkowej, WiFi i smartfonów na lokalne społeczności w różnych zakątkach świata. W marcu kanał pokaże m.in. film dokumentalny „Studio z zupełnie innej beczki”, a w nim historię założonego przez George’a Harrisona studia filmowego Hand Made Films, odpowiedzialnego m.in. za produkcję „Żywota Briana”, autorstwa grupy Monty Python.
W lokalnym portfolio AMC Networks International-UK są takie kanały jak AMC, CBS Reality i CBS Europa (kanały partnerskie z CBS Studios International).
Sundance TV to kolejny nowy kanał reprezentowany w zakresie sprzedaży reklam przez Polsat Media. Od początku br. broker sprzedaje ofertę Telewizji WP, która równocześnie pojawiła się w Cyfrowym Polsacie.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media przejmuje sprzedaż reklam w Sundance TV