SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat promuje seriale i widowiska (foto)

Seriale „Na krawędzi” i „Przyjaciółki” oraz programy „Tylko muzyka. Must be the music” i „Tylko taniec. Got to dance” to formaty promowane w wiosennej kampanii Polsatu. Działania przygotowały Focus Advantage i PHD Media Direction.

Kampania obejmie outdoor, radio, prasę (w tym magazyny telewizyjne) oraz internet. Działania ruszyły 15 lutego br. i potrwają do 31 marca br. Kreację kampanii przygotowała agencja Focus Advantage, a media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Media Direction.

Polsat przygotował także wiosenny spot promocyjny, który od 22 lutego br. jest nadawany na antenie stacji (zobacz film).

 

 

Dołącz do dyskusji: Polsat promuje seriale i widowiska (foto)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
konopko
dobra ramówka, dobre nazwiska, dobre widowisko, tyle bym o Polsacie powiedział; najlepsi ludzi poprzechodzili do nich by tam robić prawdziwą telewizję , a zwłaszcza must be the music
odpowiedź