Polska edycja „Undressed: randka w łóżku” hitem TLC
Polską wersję programu „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC ogląda średnio 96 tys. widzów. Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek formatu.
Reality-show „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC pokazywany jest we wtorki o godz. 22.30 i 23.00, począwszy od 25 października br. Średnia widownia pierwszych sześciu odcinków programu pokazanych do 8 listopada br. wyniosła 96 tys. osób, co przełożyło się na 1,03 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 141 tys. widzów. Drugie miejsce zajęła pokazana pół godz. później druga emisja reality-show, która zainteresowała 113 tys. osób.
Trzy topowe odcinki
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
25-10-2016 | 22:30:31 | 22:58:47 | 140 533 | 1,29% |
25-10-2016 | 22:58:48 | 23:26:15 | 113 241 | 1,33% |
08-11-2016 | 22:59:51 | 23:26:16 | 99 548 | 1,25% |
TLC w paśmie nadawania „Jak to się stało?” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest ATM Rozrywka, która jednak ogólnie ma zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności, niż TLC. W czasie emisji analizowanego reality-show stacja ma 1,57 proc. udziału. Gorzej od TLC wypada TVP Rozrywka, której udział w tym paśmie wynosi 0,75 proc. Taka sama jest kolejność tych stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Warto przytoczyć dane, że udział TLC w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 0,37 proc. Dla porównania wynik ATM Rozrywki to 0,73 proc., a TVP Rozrywki - 0,98 proc.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
ATM Rozrywka | 146 202 | 1,57% | 83 980 | 1,95% | 103 717 | 1,69% |
TLC - Randka w łóżku | 95 746 | 1,03% | 65 715 | 1,53% | 72 992 | 1,19% |
TVP Rozrywka | 69 806 | 0,75% | 14 158 | 0,33% | 26 525 | 0,43% |
Reality-show „Undressed: randka w łóżku” zainspirowany jest serią naukowych testów sprawdzających, czy można zakochać się w sobie w mniej niż w godzinę. W każdym odcinku występuje dwoje zupełnie obcych sobie ludzi. Zobaczyć się mogą oni po raz pierwszy w życiu w zaciemnionej sypialni, będąc w samej bieliźnie. Na wzajemne poznanie się dostaną 30 minut.
Format „Undressed” powstał we Włoszech, obecnie w realizacji jest też jego brytyjska wersja. Producentem wykonawczym polskiej edycji reality-show jest ATM Grupa.
TLC pokazuje również brytyjską wersję formatu.
Dołącz do dyskusji: Polska edycja „Undressed: randka w łóżku” hitem TLC