Polskie agencje z nagrodami na IPRA Golden World Awards 2022
Clue PR, Genesis PR oraz OneMulti nagrodzono w tegorocznej edycji konkursu public relations IPRA Golden World Awards 2022.
Agencja Clue PR zdobyła dwie nagrody - pierwsza w kategorii Publications, za projekt dla marki Lego „Girls can achieve everything", opartą na insighcie, że dziewczynki mogą wszystko i należy je wspierać w osiąganiu celów niezależnie od stereotypów na temat płci. Druga - w kategorii Media Relations - to „Bariery do Kariery". Jest to raport na temat wyzwań i przeszkód ma drodze do awansu kobiet. Autorkami raportu są dr Marta Bierca (SWPS) i Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR.
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z Genesis PR otrzymały nagrodę w kategorii Public Affairs za projekt „Zwiększenie rządowego limitu benefitów żywieniowych dla pracowników”. Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Agencję OneMulti nagrodzono w kategorii Communication Research, za badanie „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, powstałe we współpracy z analitykami InsightOut Lab.
IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations dla najlepszych projektów public relations na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje z nagrodami na IPRA Golden World Awards 2022