Ponad 90 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" i skokach narciarskich w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej w ofercie reklamowej na luty br. najwyżej wyceniło spoty emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2 i przy transmisji z Mistrzostw Świata w skokach narciarskich. To wydatek ponad 90 tys. zł.
97,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
Z kolei spot przy transmisji Mistrzostw Świata w skokach narciarskich (emisja 28 lutego) kosztuje 91,5 tys. zł (przy innych relacjach ceny są dużo niższe).
Wysoko wyceniono również reklamy przy finałowym odcinku programu "The Voice Senior", który zostanie pokazany 6 lutego. Reklamodawcy zapłacą za emitowany wtedy spot 76,6 tys. zł.
27 lutego w sobotnie wieczory w Dwójce zacznie się emisja "The Voice Kids" - reklama przy nim kosztuje 68,5 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Barwy szczęścia" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 56,8 tys. zł. Stawki dla reklam przy "Na dobre i na złe" wynoszą 51,9 tys.zł, a przy serialu "Na sygnale" - 30,4 tys. zł.
13 lutego br. TVP2 pokaże "Koncert Walentynkowy" - reklamę przy nim wyceniono na 40,7 tys. zł.
W TVP1 pokazane zostaną 1/8 finałów Ligi Mistrzów - 17 i 24 lutego br. Reklama przy tych transmisjach kosztuje 45,4 tys. zł.
Za spot przy "Wiadomościach" trzeba zapłacić 56 tys. zł. Reklama przy serwisie sportowym kosztuje z kolei 30,8 tys. zł w dni robocze i 32,3 tys. zł w niedzielne wieczory, dla prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio 50,5 tys. zł i 72 tys. zł.
Reklama przy serialu "Osiecka" kosztuje 57,6 tys.zł, a przy "Sanatorium miłości" - 52,4 tys.zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało cennik reklamowy na luty br.
Dołącz do dyskusji: Ponad 90 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" i skokach narciarskich w TVP