Porozumienie PZPN, TVP i PR ws. popularyzacji Euro 2012
Popularyzacja Euro 2012, propagowanie sportu i zdrowego stylu życiaoraz integracja regionalna z Ukrainą - to jedne z najważniejszychcelów akcji, jaka ma ruszyć w mediach publicznych. Polskie Radio iPolski Związek Piłki Nożnej porozumienie w tej sprawie podpisały wlipcu, wczoraj przyłączyła się Telewizja Polska.
Prezes PZPN Michał Listkiewicz liczy na to, że dzięki planowanymakcjom odżyje entuzjazm, jaki wybuchł po wybraniu Polski i Ukrainyna organizatorów Euro 2012. Mają się do tego przyczynić międzyinnymi turnieje sportowe i konkursy wiedzy o piłce nożnej. MichałListkiewicz zapewnił, że PZPN przeznaczy pieniądze na nagrody,sprzęt sportowy, koszulki reprezentacji, a znani sportowcy itrenerzy będą spotkać się ze słuchaczami i widzami mediówpublicznych w całym kraju.
Prezes Telewizji Polskiej Andrzej Urbański nie ma wątpliwości,że 5 lat przygotowań do Euro 2012 trzeba uczynić wielkim świętem.To też dobra okazja, aby - jak powiedział prezes - z reanimowaćpolski sport masowy. Chodzi o to, aby przekonać młodych ludzi, żepiłka nożna może być największą przygodą ich życia.
Prezes Polskiego Radia zwrócił uwagę, że jednym z zadań mediówpublicznych na te najbliższe pięć lat będzie monitorowanieprzygotowań do Euro 2012. W opini Krzysztofa Czabańskiego trzebapokazywać, że organizowanie Euro 2012 to szansa rozwoju dla naszejgospodarki i przybliżenia Ukrainy do Europy.
Teraz pełnomocnicy PZPN, TVP i PR mają doprowadzić dozinstytucjonalizowania planowanej inicjatywy oraz pozyskania innychjej uczestników.
W ramach akcji będzie prowadzony między innymi portalinternetowy poświecony Euro 2012.
Dołącz do dyskusji: Porozumienie PZPN, TVP i PR ws. popularyzacji Euro 2012