Prawdziwe historie o sadzie i jego pracownikach w kampanii Braci Sadowników (wideo)
Firma Bracia Sadownicy rozpoczyna nową kampanię, w ramach której pokaże 5 nowych filmów o pięknie natury i o prawdziwych ludziach z sadu w Śmiłowicach. Kampanię przygotowała agencja Cape Morris.
Pierwsza odsłona kampanii, która prowadzona była latem ub.r., składająca się z 3 filmów zyskała łącznie 4,5 mln odsłon na Youtube.
W ramach obecnej kampanii emitowanych jest 5 spotów. W filmie „Paweł” pokazano drugiego z Braci Sadowników. który opowiada o swoich inspiracjach, rodzinie i pracy w sadzie.
W spotach „Jabłka” i „Praca” widz poznaje Andrzeja i Małgosię – pracowników sadu w Śmiłowicach. Andrzej opowiada, jak to się stało, że zamienił pracę leśniczego na pracę w sadzie, a Małgosia opisuje swoje doświadczenie w pracy w sadzie i to, co pozwala jej cieszyć się tą pracą.1W reklamach „Smaki” i „Soki”pokazano z kolei, jak powstają nowe produkty
Za pomysł i realizację filmów odpowiada agencja Cape Morris. Tak, jak poprzednio, rozmowy z bohaterami przeprowadził Krzysztof Komander, młody polski reżyser, scenarzysta i montażysta, nominowany do nagród na festiwalach filmowych, m.in. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu czy Off Cinema w Poznaniu. Filmy emitowane są na YouTube oraz na stronie internetowej Braci Sadowników.
Dołącz do dyskusji: Prawdziwe historie o sadzie i jego pracownikach w kampanii Braci Sadowników (wideo)