'Prawie wszystko się zmienia' w spocie Żywca (wideo)
Pod hasłem 'Prawie wszystko się zmienia' rusza telewizyjna kampaniareklamowa piwa Żywiec. Akcja podkreśla ponadczasowość tej marki.
W telewizyjnej kampanii reklamowej Żywca pod hasłem "Prawiewszystko się zmienia" wykorzystywane są dwa 30-sekundowe spoty,których bohater prowadzi widza przez sceny z codziennego życiapokazujące zmiany historii, sposobu myślenia, muzyki, sztuki itechnologii. Całość kończy stwierdzenie, że niezmienny pozostajejedynie Żywiec. - Zależało nam, aby reklama akcentowałaponadczasowość tej marki i to, że nie poddaje się ona chwilowymtrendom, niezmiennie symbolizując klasę i gwarantując najlepszysmak, co stanowi podstawową wartość docenianą przez konsumentów -uzasadnia Szymon Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu marekpremiowych w Grupie Żywiec.
Akcja rozpoczęła się 27 kwietnia w ogólnopolskich i tematycznychstacjach telewizyjnych. Kreację kampanii - zaplanowanej na kilkamiesięcy - przygotowała agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Prawie wszystko się zmienia' w spocie Żywca (wideo)