Prezes Brand24 Michał Sadowski pokazuje zalety aplikacji mobilnej BZWBK24 (wideo)
Do kampanii Banku Zachodniego WBK prezentującej najciekawsze rozwiązania bankowości mobilnej dołączył Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem internetu, bloger i influencer internetowy.
W ramach akcji powstały 2 filmy, w których przedsiębiorca opowiada jak aplikacja BZWBK24 mobile może być przydatna w różnych sytuacjach, w łączeniu pracy i życia prywatnego. Pierwszy ze spotów mona oglądać od piątku.
Michał Sadowski zarządza przedsiębiorstwem z branży IT, współtworzy serwisy internetowe odwiedzane każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Prywatnie wychowuje dwójkę dzieci, uprawia sporty ekstremalne – longboarding, snowbording, kitesurfing, skoki do wody. Jego kanały na portalach internetowych, gdzie w formie wideo uwiecznia wszystkie niezwykłe momenty ze swojego życia, obserwuje tysiące osób. Sam o sobie mówi: „żyję szybko i dlatego nigdy nie rozstaję się ze smartfonem”.
W reklamie przekonuje, że usługi mobilne Banku Zachodniego WBK wspierają jego aktywności na co dzień. Aplikacja mobilna umożliwia klientom banku m.in. płacenie telefonem w sklepach i w Internecie, zlecanie przelewów natychmiastowych na numer telefonu, a także wypłacanie pieniędzy z bankomatów akceptujących usługę BLIK. Wszystko to możliwe jest bez użycia karty bankomatowej.
Każdy z przygotowanych klipów powstał we Wrocławiu, rodzinnym mieście Michała Sadowskiego. W produkcjach wykorzystane zostały klatki z jego własnych produkcji, nakręcone dronem czy kamerą gopro,. Michał Sadowski jest kolejnym influenserem internetowym, który wziął udział w kampanii internetowej Banku Zachodniego WBK. Wcześniej do współpracy z bankiem dołączyli bloger Edwin Zasada, który poleca Konto 1|2|3 oraz Konrad Kruczkowski, twórca projektu społecznego „Halo Tato”.
Klipy zostały wykonane przez agencję Red8 Digital.
Dołącz do dyskusji: Prezes Brand24 Michał Sadowski pokazuje zalety aplikacji mobilnej BZWBK24 (wideo)