W drugim kwartale roku sprzedaż w Brand24 w górę o ponad jedną piątą
Zajmująca się analityką internetu firma Brand 24 w drugim kwartale 2023 roku zwiększyła sprzedaż o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Prawie pół miliona dolarów wyniosły w analizowanym okresie powtarzalne przychody (MRR) Brand24.
Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – wypracował 2,1 mln zł w zakończonym w czerwcu kwartale. O 22 proc. wzrosło ARPU (od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 USD). Jednocześnie ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 USD) i był wyższy o 25 proc. od wyniku z zeszłego roku.
- Nasze wyniki sprzedażowe od początku roku są najlepsze w naszej historii. Jak widać po danych dotyczących nowych klientów mamy też potencjał, aby dalej rosnąć. Rosnąca wartość przychodów to z jednej strony efekt obejmowania zaktualizowanym cennikiem kolejnych grup dotychczasowych użytkowników, z drugiej pozyskiwania większych podmiotów, głównie za granicą, które mają większe potrzeby informacyjne i kupują bardziej rozbudowaną usługę - wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24.
Prezes spółki podkreśla, że w danych dotyczących MRR Brand24 nie wykazuje przychodów z Insights24, czyli usługi dla klientów premium oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace.
- Te pozostałe – poza MRR – przychody to już 5 proc. naszej sprzedaży i rosną one z dużą dynamiką. W samym platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. USD. Liczba kont na Semrush rośnie nam w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Liczymy, że w całym roku doda nam to jakieś 150 tys. USD przychodów – szacuje Michał Sadowski.
Dołącz do dyskusji: W drugim kwartale roku sprzedaż w Brand24 w górę o ponad jedną piątą