Program Mai Sablewskiej hitem TVN Style
Premierowe odcinki programu “Sablewskiej sposób na modę” przyciągają do TVN Style średnio 145 tys. widzów. To zdecydowanie więcej niż ogląda w tym czasie konkurencyjne Polsat Cafe i TLC.
“Sablewskiej sposób na modę” oglądać można w TVN Style w niedziele o 11.50 począwszy od 1 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia widownia pierwszych siedmiu odcinków cyklu wyniosła 145 tys. osób, co przełożyło się na 1,60 proc. udziału w grupie 4+ i 2,01 proc. w grupie 16-49.
Dane telemetryczne pokazują, że program notuje lepsze wyniki od średniego dobowego udziału kobiecej stacji. W okresie od 1 września do 13 października br. wynosił on 0,74 proc. wśród wszystkich widzów i 0,96 proc. w grupie komercyjnej.
W czasie nadawania programu TVN Style nie daje szans konkurencji. Udział Polsat Cafe wynosi wtedy odpowiednio 0,37 proc. i 0,64 proc., a TLC - 0,29 proc. i 0,28 proc. Kobieca stacja Polsatu w tym paśmie nadaje powtórkę “Salonowych rewolucji” i talk-show “Mała czarna”, a TLC - program “Jo Frost” oraz wywiady Oprah Winfrey.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN Style - Sablewskiej sposób na modę | 145 110 | 1,60% | 2,01% |
Polsat Cafe | 33 797 | 0,37% | 0,64% |
TLC | 25 970 | 0,29% | 0,28% |
Sporą popularnością cieszą się też poniedziałkowe powtórki magazynu Mai Sablewskiej. Po siedmiu tygodniach emisji ich oglądalność wyniosła 97 tys. widzów, przy udziale w grupie 4+ na poziomie 0,72 proc. , a w grupie 16-49 - 0,81 proc.
W programie “Sablewskiej sposób na modę” stylistka odwiedza kobiety, które chcą zmienić swój styl życia. Sablewska pomaga dobrać dla nich odpowiedni strój, makijaż i fryzurę (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Program Mai Sablewskiej hitem TVN Style