Program Wojciecha Manna w TVP2 oglądało tylko 1,15 mln widzów
Nowy program Wojciecha Manna „Kocham to, co lubię” oglądało jesienią w niedzielne średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a reklamy przyniosły jej 1,2 mln zł.
Program „Kocham to, co lubię” emitowany był w okresie od 9 września do 25 listopada br. w niedziele o 17.20. Średnio oglądało go 1,15 mln osób przy udziale wynoszącym 9,40 proc. wśród wszystkich widzów i 6,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie nadawania „Kocham to, co lubię” Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wtedy TVP1, nadająca powtórki „Komisarza Alexa”, co dawało jej 21,42 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała TVN (filmy fabularne; 14,37 proc.). Za TVP2 plasował się Polsat („Hotel 52”, „Przyjaciółki” ; 7,55 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajmowała czwartą pozycję i przegrywała także z Polsatem.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2614633 | 21,42% | 15,44% |
TVN | 1754011 | 14,37% | 20,31% |
TVP2-Kocham to, co lubię | 1147894 | 9,40% | 6,19% |
Polsat | 921004 | 7,55% | 8,15% |
Wpływy z reklam przy emisji programu wyniosły 1,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kocham to, co lubię” to magazyn satyryczno-kulturalny z elementami talk-show. W programie poruszane są różnorodne tematy z zakresu popkultury zarówno w formie dialogu, jak i monologu, a nawet inscenizacji parafabularnej z udziałem znanych aktorów.
TVP2 chce pokazywać kolejne odcinki programu wiosną 2013 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.
Dołącz do dyskusji: Program Wojciecha Manna w TVP2 oglądało tylko 1,15 mln widzów