SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Promocja do następnej klasy” - Mickiewicz reklamuje Merlin.pl (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Merlin.pl pod hasłem „Promocja do następnej klasy”. Akcję, wykorzystującą wizerunek Adama Mickiewicza, przygotowała agencja GPD Advertising.

W kampanii reklamowane są książki i inne artykuły szkolne dostępne na Merlin.pl. W serwisie udostępniono gotowe wykazy podręczników wraz z zestawami ćwiczeń obowiązujących w poszczególnych szkołach, zebrane z 40 tys. placówek w całym kraju. Reklamy podkreślają, że artykuły kupione w Merlinie można odbierać w 150 punktach stacjonarnych, nie płacąc za przesyłkę.

W maju br. Merlin.pl odwiedziło 1,02 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Obecne reklamy to kontynuacja kampanii z czerwca br., w której wykorzystano wizerunki Krzysztofa Kolumba i Jana Kochanowskiego (zobacz szczegóły). Obecnie do bohaterów akcji dołączył Adam Mickiewicz.

Nowy etap działań obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie m.in. w TVP, TVP2, TVN, Polsacie, Polsat Cafe, TVN Style czy Nickelodeon), radio (spoty w RMF FM i RMF Maxxx) oraz punkty sprzedaży (reklamy w sklepach Małpka Express i niezależnych punktach Merlin.pl). Potrwa do początku września.

Za kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów do niej odpowiada agencja GPD Advertising.

Dołącz do dyskusji: „Promocja do następnej klasy” - Mickiewicz reklamuje Merlin.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl