Promocja magazynu Exklusiv
Exklusiv rozpoczął w lutym niestandardową kampanię promocyjną w postaci plakatów rozmieszczonych na stołecznych ulicach.
- Czytelnicy Exklusiva czytają plakaty rozwieszone na ulicach jak gazetę. Z plakatów dowiadują się o nowych płytach, nowych kolekcjach dżinsowych i koncertach. Od tego miesiąca z plakatów dowiedzą sie również o nowym wydaniu Exklusiva – mówi Zuzanna Ziomecka, wydawca tytułu.
Plakaty Exklusiva zawisną w 60 punktach Warszawy przez pierwsze dwa tygodnie każdego miesiąca, żeby wesprzeć sprzedaż tytułu w salonachprasowych.
- Wielu osób nadal kojarzy Exklusiva z Aktivistem, mimo że juz od dwóch lat te dwa tytuły tworzą oddzielne zespoły i funkcjonują one w zupełnie innych kanałach dystrybucyjnych. Plakatami chcemy zwrócić uwagę na to jak wygląda i o czym jest najnowszy numer Exklusiva. W ten sposób czytelnicy mogą łatwo skonfrontować go z Aktivistem, którego napotykają w mieście - tłumaczy wydawca.
W tym roku wsparcie promocyjne dla Exklusiva odbędzie sie również w punktach sprzedaży oraz – w drugiej połowie roku – w internecie.
Wydawcą Exklusiva jest Valkea Media Sp. z o.o. Traktujący o modzie, muzyce i pop kulturze w Polsce Exklusiv jest dostępny w sieciach salonów Empik, In-medio/Relay, Kolporter, Garmond, Transpress, GLM oraz w Traffik Klubie, w łącznym nakładzie wysokości około 65 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Promocja magazynu Exklusiv