Propsy PR wesprze TikToka w akcjach społecznych
Platforma społecznościowa TikTok nawiązała współpracę z agencją Propsy PR w zakresie projektów społecznych.
Pierwszą realizowaną wspólnie kampanią społeczną jest “Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której organizatorem jest Centrum Edukacji Obywatelskiej. W jej ramach zaproszeni influencerzy opowiedzą na TikToku swoje historie migracji i zainspirują użytkowników do własnej interpretacji hasztaga #ponadgranicami. Inicjatywa ta będzie eksponowana na stronie głównej TikToka, a informacja o nowym trendzie rozesłana do wszystkich publikujących twórców.
- Chcemy, by działalność organizacji pozarządowych stawała się coraz popularniejsza, a młodzi ludzie czuli, że mogą się w nią angażować i mieć realny wpływ na dotyczące ich sprawy - mówi Ewa Babicka z Propsy PR. - Użycie TikToka w kampaniach społecznych jest naturalnym i najbardziej bezpośrednim kanałem komunikacji z młodymi - podsumowuje.
Współpraca została zainicjowana w ramach proaktywnych działań agencji i będzie długofalowa.
TikTok w zakresie komunikacji współpracuje w Polsce także z agencją Grayling Poland.
Dołącz do dyskusji: Propsy PR wesprze TikToka w akcjach społecznych