SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przed Wielkanocą dużo mniej na tv reklamę. TVN najbardziej w dół

W minionym, przedświątecznym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 353 mln zł, czyli 29 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Mniejsze wpływy reklamowe zanotowały wszystkie główne stacje.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych przeznaczono aż o 14 mln zł mniej niż tydzień wcześniej (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a na spoty ofert finansowych - 11,5 mln zł mniej. Za to wydatki na marketing telewizyjny żywności spadły tylko o 2,5 mln zł, a w przypadku kosmetyków - o niecały milion złotych.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (2-8 kwietnia 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ87 944 332,15 zł24,9
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA43 258 196,40 zł12,25
TELEKOMUNIKACJA38 714 236,25 zł10,96
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI32 292 048,90 zł9,14
FINANSE32 284 064,20 zł9,14
ROZRYWKA KULTURA28 662 329,75 zł8,12
SPRZEDAŻ23 071 852,90 zł6,53
MOTORYZACJA TRANSPORT20 440 700,00 zł5,79
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI12 641 349,80 zł3,58
PRODUKTY DLA DZIECI9 180 393,00 zł2,6
USŁUGI5 116 474,80 zł1,45
BUDOWNICTWO4 806 177,00 zł1,36
MARKETING4 640 771,30 zł1,31
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA4 543 828,00 zł1,29
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 915 690,10 zł0,54
ODZIEŻ OBUWIE1 643 890,00 zł0,47
INNE1 306 891,00 zł0,37
ROLNICTWO OGRODNICTWO492 330,50 zł0,14
PRZEMYSŁ174 260,00 zł0,05
RAZEM353 129 816,05 zł

Wszystkie cztery najważniejsze kanały cennikowo zarobiły z reklam znacznie mniej niż we wcześniejszym tygodniu. Najmocniej - o ok. 10,5 mln zł - spadły wpływy reklamowe TVN. Polsat zarobił 8 mln zł mniej, a TVP1 i TVP2 - po ok. 7 mln zł mniej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (2-8 kwietnia 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat67 053 450,00 zł18,99
TVN62 694 515,00 zł17,75
TVP127 953 200,00 zł7,92
TVP219 326 355,00 zł5,47
AXN8 898 615,00 zł2,52
TV47 256 295,00 zł2,05
VIVA Polska7 133 518,00 zł2,02
Discovery6 793 735,00 zł1,92
TVN246 731 387,50 zł1,91
Comedy Central5 719 725,00 zł1,62
National Geographic5 419 835,00 zł1,53
TLC5 260 850,00 zł1,49
Disney Channel5 007 435,00 zł1,42
TV PULS4 523 337,50 zł1,28
TVN74 240 115,00 zł1,20
Polsat24 147 650,00 zł1,17
FOXLife3 783 975,00 zł1,07
Polo TV3 698 310,00 zł1,05
Investigation Discovery3 651 965,00 zł1,03
Eska TV3 576 645,00 zł1,01

Dołącz do dyskusji: Przed Wielkanocą dużo mniej na tv reklamę. TVN najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl