„Przejrzyj chłoniaka” - Sherlock Holmes i Doktor Watson w kampanii „Mam haka na raka” (wideo)
Tegoroczna edycja kampanii społecznej „Mam haka na raka” oparta jest na spocie z Sherlockiem Holmesem i Doktorem Watsonem. Akcja, pod hasłem „Przejrzyj chłoniaka”, promuje profilaktykę nowotworową.
W spocie Sherlock Holmes zastanawia się, jak połączyć tropy takie jak poty nocne, kaszel, świąd, zmęczenie, utrata wagi i wysoka temperatura. Doktor Watson zauważa, że inny objaw widać na węzłach chłonnych, i dochodzi do słusznego wniosku, że ich sprawcą jest chłoniak. „Nie baw się w Sherlocka. Zaufaj lekarzowi. To jemu podaj wszystkie objawy” - zachęca lektor.
Scenariusz spotu przygotowały licealistki z III LO w Gdańsku, które wygrały w ogólnopolskim programie dla młodzieży „Mam Haka na Raka”. Finalną kreacją i produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Dariusza Zatorskiego - zajęła się Fabryka Komunikacji Społecznej. Przygotowano też spot radiowy i plakat.
Celem całej kampanii „Mam haka na raka” jest zaangażowanie młodych osób w edukację dotyczącą profilaktyki nowotworowej. W ramach działań uruchomiony zostanie serwis Przejrzyjchloniaka.pl, a wszystkie działania będą prowadzone w mediach ogólnopolskich i regionalnych do końca br.
Organizatorem akcji jest Polska Unia Onkologii, a partnerem strategicznym - firma GlaxoSmithKline.
Dołącz do dyskusji: „Przejrzyj chłoniaka” - Sherlock Holmes i Doktor Watson w kampanii „Mam haka na raka” (wideo)