Przemysław Kossakowski i Rafał Betlejewski z nowymi programami wiosną w TTV. Stacja zmienia logo i oprawę
W sobotę 28 lutego br. startuje wiosenna ramówka telewizji TTV. Oprócz kontynuowanych formatów, na antenie pojawią się nowe programy - „Kossakowski. Nieoczywiste”, „Betlejewski. Prowokacje” oraz „Odezwiemy się”. Stacja zmieniła logotyp i oprawę.
Wiosną dziennikarz Rafał Betlejewski poprowadzi w TTV program o patologiach społecznych - „Betlejewski. Prowokacje”. Performer wraz z grupą aktorów będzie tworzył sytuacje, w których przypadkowi świadkowie, przechodnie zostaną prowokowani do reakcji i interwencji. Po zakończeniu każdego eksperymentu porozmawia z uczestnikami. Program „Betlejewski. Prowokacje” będzie można oglądać w niedziele o godz. 22.00 (więcej na ten temat).
Bohaterami nowego serialu dokumentalnego „Odezwiemy się…” są statyści, którzy udają się na castingi do różnych produkcji filmowych i walczą o rolę. Widzowie poznają ich motywacje, ambicje i doświadczenia. W serialu pojawią się też relacje z planów zdjęciowych. „Odezwiemy się…” będzie emitowany w poniedziałki o godz. 22.00 (więcej na ten temat).
Przemek Kossakowski w swoim nowym programie „Kossakowski. Nieoczywiste” ponownie wybierze się poza granice Polski. Emisję premierowych odcinków programu zaplanowano na środy o 22.00.
W wiosennej ramówce widzowie obejrzą piąty sezon „Ostrego cięcia”. Metamorfozy salonów fryzjerskich - wraz z Andrzejem Wierzbickim i Tomaszem Schmidtem - przeprowadzać będzie stylistka Dorota Williams. „Ostre cięcie” można oglądać we wtorki o godz. 22.00.
Widzowie TTV obejrzą również kolejne serie programów takich jak „Handlarze”, „Usterka”, „DeFacto” oraz „Gogglebox” (więcej na ten temat).
Wraz z rozpoczęciem wiosennego sezonu TTV zmieni logo i odświeży oprawę. Dotychczasowe kolory zielony, żółty i czarny zostaną ożywione przez dodanie niebieskiego i cyjanu. Ma to podkreślać oryginalność, nowoczesność oraz stały rozwój stacji. Autorem kreacji jest znana agencja Luxlotusliner, projekt powstał we współpracy z TVN. W nowej odsłonie będzie dostępna również strona internetowa stacji ttv.pl.
- Tworzymy nowoczesną, uniwersalną telewizję i takie zadanie postawiliśmy przed projektantami nowej identyfikacji wizualnej stacji. I w efekcie z dumą przedstawiamy logotyp, który łamie stereotypowe podejście do znaków widoczne na rynku telewizyjnym - mówi Lidka Kazen, dyrektor programowa telewizji TTV.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TTV w styczniu br. wyniósł 1,4 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Przemysław Kossakowski i Rafał Betlejewski z nowymi programami wiosną w TTV. Stacja zmienia logo i oprawę