Przemysław Rosa: z TNS Polska do Quisma
Przemysław Rosa dołączył do zespołu social mediowego agencji Quisma (należącej do GroupM). Wcześniej pracował w firmach badawczych TNS Polska, GfK Polonia i TNS OBOP.
W zespole social mediowym agencji Quisma Przemysław Rosa będzie odpowiadać za planowanie, realizowanie oraz optymalizację płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Poprzednio pełnił funkcję senior research executive w TNS Polska, odpowiadając m.in. za obsługę międzynarodowego koncernu tytoniowego. Wcześniej pracował też w GfK Polonia i TNS OBOP, gdzie realizował ilościowe badania konsumenckie dla firm z branży FMCG.
Z branżą badawczo-marketingową jest związany od 2009 roku. Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Mistrzów Reklamy.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Rosa: z TNS Polska do Quisma