Przychody agencji Publicon wzrosły o ponad 70 proc., a zysk niemal sześciokrotnie
Agencja public relations Publicon miała w 2017 roku 5,72 mln zł przychodów. Jej wpływy sprzedażowe względem roku 2016 wzrosły o 70,7 proc., a zysk zwiększył się o blisko 590 proc.
Agencja Publicon miała na koniec 2017 roku 5,72 mln zł przychodów. Było to 70,7 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy jej wpływy ze sprzedaży usług wyniosły 3,35 mln zł.
Koszty z działalności operacyjnej wzrosły z 3,28 mln zł do 5,73 mln zł. Najwięcej w nich stanowiły wydatki na usługi obce – 4,13 mln zł (wobec 1,87 mln zł rok wcześniej).
Agencja na wynagrodzenia przeznaczyła 1,03 mln zł – w 2016 roku nieznacznie mniej, bo 934,9 tys. zł. W ub.r. zatrudniała 25 osób.
Zysk z działalności operacyjnej spadł z 57,1 tys. zł w 2016 roku do 50,1 tys. zł w 2017 roku. Zysk brutto wzrósł natomiast z 6 tys. zł do 49,2 tys. zł, a zysk netto – z 4,8 tys. zł do 33,1 tys. Zł (wzrost o 589,6 proc.).
Właścicielami agencji są Szymon Sikorski (95 proc.), który pełni w niej funkcję prezesa i Karolina Sikorska (5 proc.).
Wśród klientów obsługiwanych przez agencję są m.in. XEOS, AP Szczepaniak, Polski Związek Firm Deweloperskich, Mobile Vikings.
Przez kilka ostatnich miesięcy Publicon wspierał szwedzkiego operatora Rebtel w pilotażowym starcie z darmową ofertą (model freemium) w Polsce. Agencja organizowała też m.in. Kongres Mieszkaniowy.
Dołącz do dyskusji: Przychody agencji Publicon wzrosły o ponad 70 proc., a zysk niemal sześciokrotnie