“Przyjaciółka” liderem w I półroczu br., “Tina” straciła
“Przyjaciółka” pozostała w I półroczu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tytuł ten podobnie jak “Pani Domu” zanotował wzrost, straciła jedynie “Tina”.
Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 490 040 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 1,3 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 449 542 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 6,2 proc.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniosła 329 625 egz. i była o 8,5 proc. wyższa niż w I półroczu ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.
ZKDP | I półrocze | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 490 040 | 483 926 |
Tina | 449 542 | 479 455 |
Pani Domu | 329 625 | 303 890 |
W czerwcu br. liderem sprzedaży ogółem także była “Przyjaciółka” z wynikiem 476 213 egz., po wzroście o 0,7 proc. Drugie miejsce zajęła “Tina” (408 478 egz., spadek o 10,7 proc.), trzecia była “Pani Domu” (295 393 egz., wzrost o 1 proc.).
ZKDP | czerwiec | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 476 213 | 473 050 |
Tina | 408 478 | 457 300 |
Pani Domu | 295 393 | 292 346 |
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem w I półroczu br., “Tina” straciła