Publicis broni obsługi reklamowej BGŻ BNP Paribas
Bank BGŻ BNP Paribas prowadzi przetarg na kompleksową strategiczno-reklamową obsługę. Klienta broni agencja Publicis Poland, obsługująca go od około czterech lat.
Biuro prasowe BGŻ BNP Paribas przekazało w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że przetarg jest w toku. Odmówiono jednak podania informacji na temat liczby i nazw uczestniczących w nim agencji.
Zwycięska firma zostanie wybrana w lutym br., a umowa z nią zostanie zawarta na czas nieokreślony. Obecnie działania reklamowe dla BGŻ BNP Paribas realizuje agencja reklamowa Publicis, która rozpoczęła współpracę z bankiem w tym zakresie w 2015 roku. Wygrała wówczas przetarg łączących się banków BGŻ i BNP Paribas.
Obsługą mediową banku zajmuje się dom mediowy Havas Media. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi, czy ewentualna zmiana agencji reklamowej będzie skutkować przetargiem na planowanie i zakup mediów.
BGŻ BNP Paribas przez ostatnie miesiące promował się kampanią wykorzystującą hasła „Stać cię na zmiany” oraz „Kobiety na banknotach”.
W listopadzie ub.r. pojawiły się informacje o tym, że z nazwy banku ma zniknąć człon BGŻ.
Dołącz do dyskusji: Publicis broni obsługi reklamowej BGŻ BNP Paribas