Publicis Groupe ze wzrostem wpływów o 11 proc.. podwyższa całoroczne prognozy
Publicis Groupe, do której należą m.in. agencje Leo Burnett, Publicis, Starcom, Zenith odnotowała dobre wyniki w trzecim kwartale, przy organicznym wzroście przychodów na poziomie 11,2 proc. - do 2,62 mld euro. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wzrost organiczny wyniósł 10,2 proc., a przychody wyniosły 7,55 mld euro.
Dzięki dobrym wynikom firma po raz drugi poprawiła swoje całoroczne prognozy i obecnie spodziewa się wygenerować organiczny wzrost przychodów od 8,5 proc. do 9 proc.za cały rok w porównaniu z 2020 r., co byłoby o 2 proc. wyższe niż w 2019 r.
Prezes grupy Arthur Sadoun powiedział, że ogólny wzrost organiczny osiągnięty przez firmę w III kwartale jest mocnym wskaźnikiem, że firma wróciła na właściwe tory.
Wskazał również na dobre wyniki w spółkach zależnych zajmujących się Big Data i transformacją biznesową, odpowiednio Epsilon i Publicis Sapient, jako równie ważne wskaźniki wzrostu. Obie jednostki w III kwartale „osiągnęły lepsze wyniki” w USA, Epsilon odnotował 13 proc. wzrost przychodów, a Publicis Sapient - o 20 proc..
Firma odnotowała również dobre wyniki na polu nowobiznesowym w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, zdobywając budżety mediowe takich firm jak Stellantis, Samsung i Walmart.
Wszystkie regiony w trzecim kwartale odnotowały dwucyfrowy wzrost organiczny: w USA wyniósł on 10,9 proc., w Europie - 10 proc., w Azji - 12,5 proc..
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe ze wzrostem wpływów o 11 proc.. podwyższa całoroczne prognozy