Publicis Media zajmie się obsługą mediową LVMH
Sieć Publicis Media (należą do niej m.in. agencje mediowe Starcom, Zenith) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy LVMH (właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy) w regionie EMEA.
Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, rozpoczął się w na początku lipca br. Postępowanie obejmowało 15 rynków w Europie, a nadzorowała je firma doradcza ID Comms. Nie obejmowało Francji i Wielkiej Brytanii – tam LVMH pracuje z Havas Media, Zenith, OMD i Dentsu Aegis Network.
W przetargu - obok Publicis Media - uczestniczyły jeszcze Dentsu Aegis Network, OMD i Havas Media. Ta ostatnia agencja broniła obsługi LVMH na większości europejskich rynków, które obejmował proces.
Firma zdecydowała się na wybór Publicis Media. Niewykluczone, że w związku z pozyskaniem tego budżetu w Publicis Media zostania utworzona specjalna komórka do obsługi tego klienta.
W Ameryce Północnej za obsługę mediową marek LVMH odpowiadają od 2018 roku Dentsu Aegis Network i Havas Media, w rejonie Azji i Pacyfiku – od 2017 roku Zenith i należąca do GroupM agencja L’Atelier.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media zajmie się obsługą mediową LVMH