Publicis Worldwide obroniła obsługę parówek Berlinki
Agencja Publicis Worldwide Polska wygrała przetarg firmy Animex na obsługę reklamową marki Berlinki. Oznacza to obronę obsługi marki, dla której agencja pracuje od 2013 roku.
Agencja Publicis Worldwide Poland będzie realizować kolejną kampanię promującą Berlinki. Na zlecenie firmy Animex, właściciela marki, powstanie nowa strategia i kreacja. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji oraz w internecie.
Start nowej kampanii Berlinek zaplanowany jest na sierpień br. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Publicis Worldwide Poland współpracuje z Animexem od 2013 r. Na swoim koncie ma realizację kampanii dla marek Berlinki i Morliny.
Obsługą mediową Animexu zajmuje się należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Zenith.
Dołącz do dyskusji: Publicis Worldwide obroniła obsługę parówek Berlinki