„Puls Biznesu” z internetową platformą Analizy PB dla subskrybentów. Jej szefem Ignacy Morawski
W ramach serwisu internetowego „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) uruchomiono platformę Analizy PB z danymi i prognozami dotyczącymi polskiej i światowej gospodarki. Jej szefem jest Ignacy Morawski.
W bazie Analizy PB jest ok. 5 tys. analiz i prognoz kluczowych danych makroekonomicznych i sektorowych z Polski i 30 największych gospodarek na świecie. Można je przeglądać w formie wykresów, a także pobierać w plikach excel.
- Często są to dane niedostępne w innych źródłach, zawsze ze źródeł o najwyższej wiarygodności. Udostępniamy najświeższe, aktualizowane automatycznie dane, dzięki czemu można na bieżąco śledzić trendy, analizować rynek, planować budżety czy porównywać wyniki z benchmarkami - opisuje Ignacy Morawski.
Nowa platforma powstała na bazie serwisu Spotdata.pl, który wydawca „Pulsu Biznesu” przejął od Ignacego Morawskiego w połowie 2017 roku. Jednocześnie Morawski został w firmie głównym ekonomistą.
Analizy PB tak jak zdecydowana większość treści na portalu „Pulsu Biznesu” są dostępne tylko dla jego subskrybentów. - Udostępnienie narzędzi analitycznych subskrybentom to kolejna faza rozwoju „Pulsu Biznesu” i umocnienie pozycji na rynku cyfrowych mediów ekonomicznych. Podczas badań rynku i ankiet przeprowadzanych wśród czytelników, potrzeba dostępu do danych i analiz pojawiała się niejednokrotnie, i cieszę się, że teraz możemy wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom - komentuje Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska
- Nasze informacje pozwalają podejmować właściwe decyzje biznesowe, ale w dzisiejszym świecie dane stały się niemniej ważne niż informacje, dlatego bardzo się cieszę, że nasi czytelnicy uzyskają dostęp do takiej platformy. Jestem też przekonany, że połączenie sił najlepszych dziennikarzy ekonomicznych oraz doświadczonych ekonomistów i analityków, da ogromną wartość dla czytelników. „PB” jest unikatowy = nie ma w Polsce medium ekonomicznego, które oddaje w ręce czytelników tak wartościowe i rozbudowane narzędzia pomagające prowadzić biznes. W ten sposób wspieramy przedsiębiorców jeszcze mocniej, a w czasach, gdy wielu z nich odczuwa skutki kryzysu, to szczególnie ważne - podkreśla Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” i PB.pl.
Według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. portal PB.pl zanotował 1,13 mln użytkowników i 3,89 proc. zasięgu. Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem „Pulsu Biznesu” wynosiło 10 932 egz., o 1,12 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” z internetową platformą Analizy PB dla subskrybentów. Jej szefem Ignacy Morawski
Pozycja pb leci w dół od lat i nie zatrzymuje się. Wypadli daleko poza 10 top portalu ekonomiczne - podajecie jako referencje top witryn dla dzienników ogólnopolskich... Litości co to za manipulacja zestawiając puls biznesu z przeglądem sportowym i superakiem. Porównajcie jabłka do jabłek