Rafał Kaniecki przeszedł z Facebooka do TikToka
Rafał Kaniecki objął stanowisko head of agency partnerships w platformie społecznościowej TikTok.
Rafał Kaniecki dołącza do zespołu sprzedaży biznesowej TikToka i będzie odpowiedzialny za prowadzenie i rozwój biznesu agencyjnego.
Zadaniem Kanieckiego będzie, m.in., opracowanie i realizacja całościowej strategii współpracy z największymi partnerami agencyjnymi w regionie Europy Środkowowschodniej, zapewnienie wzrostu biznesu w tym segmencie, oraz współpraca zarówno ze strukturami globalnymi, jak i lokalnymi zespołami krosfunkcyjnymi. Obejmuje istniejący zespół, który będzie rozwijał.
Raportuje do Sylwii Chady, general manager TikToka w Europie Centralnej.
Zobacz: Kto wygra w social media w 2022 roku? TikTok jak rozpędzona lokomotywa
Rafał Kaniecki 9 lat w Facebooku
Przez prawie dziewięć ostatnich lat Rafał Kaniecki pracował w Facebooku jako head of agencies na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiadał m.in. za kontakt z kluczowymi klientami i agencjami w Polsce i na rynkach wschodzących Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej był international account directorem w Saatchi&Saatchi IS. Pracował też w VML (dziś VMLY&R), Zenith Optimedia, SoInteractive.
Zobacz: TikTok usunął ponad 91 mln filmów w trzecim kwartale 2021 roku
Dołączenie Rafała Kanieckiego to kolejne wzmocnienie TikToka w ostatnim czasie. W grudniu ub. platforma zatrudniła w roli rzecznika prasowego Piotra Żaczkę, a Pawła Sołowieja w roli partnerships & community managera. Z kolei w styczniu Iwona Kołodziejek objęła w TikToku stanowisko head of sales - key accounts dla Europy Centralnej.
Dołącz do dyskusji: Rafał Kaniecki przeszedł z Facebooka do TikToka