Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands
Rafał Wyszyński dołączył do zespołu grupy IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative. Objął nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko chief data and technology officera.
Wyszyński ma zająć się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach jak m.in.: precyzyjna komunikacja w oparciu o dane (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy).
Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso.
- Pogłębiona analityka oraz zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych to wyjątkowo ważne kompetencje wspierające budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych. Zadaniem Rafała będzie wzmocnienie naszych umiejętności w tych kluczowych obszarach - mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Zespół Rafała Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.
Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience.
Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.
Dołącz do dyskusji: Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands